Saturday, 17 November 2012

Ibu..Emak..Mama..Mummy..Ayah..Papa..Daddy..

Assalammualaikum... hai blog.... hahah... wei blog i miss u so much....msti ko pun rndu kt aku jgk kn??? hehehe... ok la.. aku nk cte ckit.. pngorbanan seorg ibu tu besar kn... dia yang lahirkan kita.. jga kita smsa skit... bg kita mkn.. didik kita... dia jugak yg bntu kita smasa kita ssh.. Syurga ank dbwh telapak kaki ibu... ibu jgk snggp btarung nyawa nk melahirkan kita... supaya kita dpt melihat dunia ni... 

  Tak kurang jgk pngobanan seorg ayh... ayh yg cari nafkah ... bg duit untuk kita belanja.. beli rumah ...ayh jgk yg akn hntr kita prgi sklh mse kita mula2 msk sklh kn... ayh yg didik kita jgk.. ayh kerja siang mlm cari rezeki spaya nti ank2 dia tak la kelaparan... 

 Ayh dan Ibu adalah insan yg aku kagumi.. die org sntiasa nk bg yg trbaik untuk kita...kalau kita skit die org la org yg pling risau kn kita.. die org kdng snggp tak tidur .. sbb nk pastikan kita selesa... mcm mne jahat pun ayh atau ibu tu... die org ttp Ayh dn Ibu kita... Ayh dan Ibu hnya ada satu dlm sejuta... So... hargai lah Ayh dan Ibu kita.. die org mrh kita sbb die org sygkan kita... bkn sbb die org bncikn kita... ok la.. nti aku update lg k.. love u blog...