Tuesday 22 January 2013

2013...


 Assalammualaikum..hai2 blog... waaaaa... i miss u... lme tak updated kau kn?? hehehe... sorie dear blog... xde mse nk update.. bzy.. kn skg ni aku dah msk sem 2.. hehehe.. bermula la khidupan aku di Uitm sebagai seorg senior... senior la sngt?? hahahha... miss u blog.. love u blog... blom terlambatkan aku nk ckap... 
                           

                             Hello 2013...good bye 2012....

hye!!! look !!! 2pm....hehehe... aku minat kat Taecyeon... hehehe... sje je nak bgtaw... hahahhaa... jgn jelez dear blog.... hensem kn die org.. waaa... lena la aku tdo mlm ni... ok Stop !!! ni yg aku mlas ni ble tgk 2pm.. msti berangan punye...hahaha... Tahun baru.. Azam pun msti baru jgk kn... ye la .. azam tahun lpas dah berjaya..!!! yyeeaaaaa!!! Alhamdulillah... Azam aku tahun lpas nk msk ke menara gading... So now.. I'm here at Uitm!!!! hehehehe.... Syukur sngt2... Azam tahun ni.. nak dpt keputusan yang cemerlang... then nk naik kt atas stage... bkn nak nyanyi k.. tp nk ambk ijazah.. Aku nk luahkan smtg la... you know what??? Aku dah dpt bnyk kwn... kwn2 dlm klas pun xmcm dulu lg... die org dah sporting... best sngt...kira sem 2 ni bermakna la... Syukur... hehehe... ok la.. ni je aku nk tlis.. nti aku tlis lg k.. dear blog... hehehe... As salam.. love u blog.. miss u so much... hehehe ... (dah mcm bf aku plak blog ni kan??) hahahahaha

  

No comments: