Monday 25 May 2015

updated



Hai blog.. wahhh !!! long time no see.. hahaha... mmng bzy giler la.. 2 tahun tak updated .. fuyoooo... dr aku mula2 masuk UiTM smpai aku dh graduate... aku tak update blog.. huhu.. skg ni baru ade kesempatan nk update .. bnyk sngt kngn pahit manis yg dilalui selama 2 tahun ni... huhu.. jatuh bangun.. semua ada.. complete.. hahahaha... nk cte one by one...mnggu lpas aku baru je gradute.. Diploma Pentadbiran Awam... waahhhhh.. best sngt.. seronok gila.. perasaan sedih gembira.. sukar di gambarkan...sepanjang hr tu mak ayah aku tersenyum je.. huhu..ohh.. luoa nk bgtaw tarikh.. 19/MAY/2015.. seminggu dah berlalu.. hehe.. Alhamdulillah..berjaya sampai ke penghujung.. sekarang tgh smbung pelajaran ke peringkat tinggi ckit.. Sarjana Muda ( Degree ) ...semoga smpai ke penghujung jgk.. hehe.. ni gmbr aku graduate..










ok.. done that part.. congratulation to meee!!!! congratulation and celebration !!!! hahahaa..

ni aku perlu luahkan.. sbb aku xtaw nak luah kat sapekn..aku ade knl sorang laki ni.. kirany kawan la.. then kte org mula whatapps la kan.. berhubung semua kn..at the same time.. my best friend pun contact die jgk.. die pn knl kat lelaki ni... salu berhubung jgk.. die bkn playboy.. sbb kwn kn.. kte kwn dgn semua org.. xkira bangsa agama,pangkat,harta dan warna kulit...dlm diam.. lelaki ni suka aku.. die mmng lama pendamkan perasaan tp xberani nk luahkan.. kantoi pun sbb aku tnya soalan cepumas.. bkn sengaja nk tnya.. tp sje je main2... die selalu sngt ckp die syg aku.. lelaki jrang ungkapkan kata2 sayang tu melain kn die ade perasaan kat pompuan tu...klau pompuan yg ckp xpela kn.. mmng dh biasa..and klau blh die mmng nk aku jdi gf die.... but aku tolak die.. sbb aku pnh kecewa.. xsnggup nk brcinta dulu lgpun skg ni msh bljr kan..so aku xfkir sngt bnda2 mcm tu... i hate when someone told me that he like me..and i can't do anything... rase mcm arrrrgghhhh...!!! rasa bersalah semua ada dalam diri.. tp nak buat mcm mna kn... xlh nk pksa soal hati.. then.. at the same time my best friend yg brhubung dgn die ni suka kat lelaki tu...tp lelaki tu xsuka die..die anggap mcm kwn dan xlebih.. best friend aku ni suka dia dlam diam jgk.. die salu cakap rndu kat laki tu.. syg laki tu...klau blh mmng xnk jauh dr laki tu.. dlm satu hari msti text..lelaki ni xtahu best friend aku ni suka die..tp aku tahu perasaan dua2 ni..  dan masalahny skg ni.. knp aku rse xsenang bila die rapat dgn pompuan lain... aku mula suka die ke?? cemburu ????? aiissssshhhhh... !! or sbb aku rasa bersalah... dan.. andai btol aku suka laki ni.. agak2 ape respon best friend aku tu?? msti kecewa kan... gila laaaa....!!xnk la gaduh sbb laki.. isshhh... poyo je gaduh pasal laki...  dan sampai skg laki tu still waiting for me... aku pnh suruh laki tu cari lain kan.. and aku bgtaw la ade seseorg suka kat die.. tp die buat bodoh je.. hampehhh tol.. mcm nk bg penampo je.. huhu... kalau aku tiba2 couple ngn laki ni or kawen ke..tunang ke... aku xlh bygkan ape akan  jadi.. cnfrm best friend aku tu kecewa ... hmmm... xnak llaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nak LARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.... huhu... kalau minum clorox agak2 blh x hilangkan ingatan ni.. kn clorox untuk hilangkan kotoran.. mne taw kot2 blh hilangkan ingatan.. huhu... mula merepek dah.. ok ..that all... bye blog..





No comments: