Friday, 21 September 2012

uitm..

asslammualaikum...hehe...ehem2...nk cte ckit la...sedar tak sedar hari ni hari last kte org stdy....huhu...sdeh pun de gk...hpy pun de gk...tp tak la hpy sngt2... mnggu depan dah stdy week..lpas ni FINAL EXAM !!! utk melangkah ke part 2/semester ke2...arrggghhhhh.....Stress pun de gk..tp xde la stress sngt2...pnjng lg perjalanan kte org ... ni baru part 1... part 2 3 4 5??? Amin.. tringin nk ambk scroll tu kt atas pntas...pakai jubah tu...nma aku dumumkn untuk ambk scroll..wahh...!!hehehe Amin... Usaha tangga kejayaan... 




Nak say good luck to all student UiTM ... do your best...aku ingt lg nasihat dari classmate aku... tak terkata rasa ny bila dpt pgg scroll tu...berjaya beramai2 lg seronok dari berjaya sorang2....kte dah sampai kt cni tak kn la sia2 kn peluang tu...bukan snang nk msuk cni... cbe byng kn ...kalau korang buang  duit... rasa syangkn?? cm 2 jgk rsa ny kalau korang sia2kn peluang yg ada ni..manfaat kn dgn btol...jgn main2..main2 tu blh tp berpada2....seimbangkn sume tu...



ok la...nti2 updated lg...daaa~~~

No comments: