Sunday 9 September 2012

friend...

Hai...ehem2...assalammualaikum...i'm back...hahaha...ok2..ni aku nk cte ckit pasal kwn aku yg trkena word yg tdk menyenangkn dr aku...dah soalan die tu lawa sngt...aku tak de la sengaje nk kluarkn word tu...tgk soalan la...aku  tak taw nape die tnye soalan bonus cm tu...dah ketandusan idea kot...kdng2 tu sengal jgk...ni dialog kteorg..

      Dialog..
      
       Frnd : fah,nk tnye blh?
       Me : sjak ble plak ko nk tnye soalan mntk kbenaran dulu ni?
       Frnd : blh tak?
       Me : tnye la..ape die..??
       Frnd : ko ske laki tak??
       Me : gile kau...(word yg pertama)
       Frnd : apesal plak?
       Me : msti la aku ske...lurus lg aku ni...normal wei..
       Frnd : lah aku tnye je..mne la taw kot2 kau ske kt pompuan...sje nk test..
       Me : kepale hotak kau...(word ke2) agk2 la law nk tnye soalan tu...
       Frnd : rilek la...jgn la emo...
       Me : rilek la jgn la emo...aku terajang jgk kau ni..nk kte bodo tak pulak...(word ke3) sampai ke menara       
               gading dah..
       Frnd : aku test je...^_^

Sengal kn ??? bg aku la...sengal jgk soalan tu...suke hati die je nk test cm tu..kn dah kne word yg tdk menyenangkan...padan la muke kau...kau tnye la lg..silap2 ko mkn kertas lpas ni...lepas die tnye cm tu...aku trus balik...aku tngglkn sorg2 kt cafe tu..hahaha..ok la..out..sengal ble ingt blik..hehe..bye !!

                                       

                                                            


     

No comments: