Tuesday, 9 October 2012

countdown ...

 Assalammualaikum... hai2 blog... hehehe ... msti ko rndu aku kn?? hahaha.. :P 
   ok2... skg ni aku ngah countdown ... nk blik rumah... cuti sem.. hehehe .... 19.oktober ni aku balik... kwn2 aku bnyk dah beli tiket... flight & bas.. hehehe ... tp dah salu sngt dgr.. aku sengal jgk ... nk taw aku ckp pe?? 

 Dialog~~

Kwn 1: eh... aku dah beli tiket flight .. 

Kwn 2 :aku pun... tiket bas... aku xambk flight sbb brng aku bnyk.. lbh 5 kilo...

Kwn 1 : ko xpe la... dlm kwsn srwk je... aku ni kne merentas laut china ...

(aku tgh sengal sbb dah bnyk kali dgr cm tu) 

Me : aku pun dah...

Kwn 1 : Bkn umah kau dekat je ke??nk beli tiket jgk... kuching je kot...

Me : mmng la.. tp kalau jln kaki jauh tu... 

Kwn 2 : apesal plak nk kne jln kaki?? ko beli tiket ape?

Me : aku punye ske la.. kaki aku kn?? aku beli tiket helikopter...

Kwn 1 : xgne kau... mne bnde tu nk landing?? 

Me : kt pdng dpn tu... pdg bola .. 

Kwn 2 : mlas aku lyn kau.. loyar buruk... 

Me : hahahaha .... (pdan muka)




hahaha....kn dah kne loyar buruk... taw la korang smngt nk balik... aku pun smngt nk balik jgk... msh de 3 ppr lg la.. sabar dear friends.... hehehe.... ok la... ni je aku nk  cte... bye blog... love u blog ... <3 <3 (lawa tak helikopter tu..my fv color meh) hhehehe

2 comments:

Princess Lilin said...

Yer.. dengki da jak... :p biar la cdak crta sal bli tiket.. xcited bha cdak mok holiday... ktk nang la x xcted sal tiket umah taq dekat jak.. coga taq byg mun ktk diam jaoh mesti ktk bz cta sal tiket mok blit kuching nak?? So moral of the study just smile...... :>

Norhasifah Affendi said...

hahahahahha....awoq la... hahaha.... ney ya... da juaq prasaan jelez dgr cdak mdh cdak beli tiket.... mntng2 umah meq dkt teq nk... hahahahha....