Sunday 7 October 2012

oktober ...



Assalammualaikum... hai2 blog... miss u .. hehehehe... msh blom terlambat kn nk bgtaw... HELLO OKTOBER ... law dah sampai bulan oktober...mknanya ...FINAL EXAM...wwwaaaaaa
~ ~ ~ ... msuk mnggu ni... mnggu ke2 aku mnghadapi final exam... lg 1 mnggu lbh aku akn mnghabiskan pljran dlm part 1...







streessssssss tttiiiimmmeeee !! nk kongsi skit... xpnh2 dalm hidup aku,exam pd hari ahad...hahahhaa.... ini lah kali pertama... biasany kn exam pkai baju sekolah.. tp ni blh pkai apa2 je baju... wahhh..!! hahahaha.... ok2.. back to story... aku de bnyk killer subject... heaven subject pun ada... nk taw ape??? heaven subject.. CTU101...(pendidikan islam).. hahahahaha... aku msh de tiga ppr sblm cuti sem.... cpt kn ... msa berlalu...sedar tak sedar dah nk abis sem... ini yg aku impikan dari kecil...akhirnya berjaya jugak...hehehe...
3 mnggu ni mmng stress sngt2... asyk bca buku je... pning dah kepala otak ni..heheheh... nk balik.... !! WAAA ~~ .... aku harap aku dpt dpt part 2... aku dah cuba buat sebaik mngkin... Amin !! 
Ok la...ni je yg dapat aku tlis... pnt dah ni.. hehhe... bye dear blog...

No comments: